5 Ağustos 2011 Cuma

2011 - 2012 Ücretli Öğretmenlik Başvuruları


ÜCRETLİ ÖĞRETMENLİK BAŞVURUSU

Kurum Adı : İl Milli Eğitim Müdürlüğü
Kısa Bilgi : Ücretli Öğretmenlik başvurusu gerekli belgeler hazırlanarak Lise Müdürlüğüne ya da İlçe Milli eğitim Müdürlüğüne yapılır.


Başvuru Koşulları : 
1. T.C. vatandaşı olmak,
2. ORtaöğretim, önlisans veya 4 yıllık fakülte mezunu olmak,
3. Dilekçe ile Okul Müdürlüğüne başvurmak.

Gerekli Belgeler : 
1- DİLEKÇE
2- DİPLOMA
3- SABIKA KAYDI
4- SAĞLIK RAPORU
5- NÜFUS CÜZDANI SURETİ
6- İKİ ADET FOTOĞRAF

İşlem Adımları : 
1. Dilekçe ile Okul Müdürlüğüne başvurulur,
2. İlgi Okul üst yazı ile ilçe Milli eğitim Müdürlüğüne gönderir,
3. İlçe Milli eğitim Müdürlüğü Onay için Kaymakamlığa gönderir,
4. SSK''ya ayrılma ve başlama tarihleri bildirilir.

Başvuru Tarihi : 22 Ağutos 2011 tarihinde başvurular başlayıp 9 Eylül 2011 tarihinde sone erecektir
Başvuru Yeri : Okul Müdürlüğü, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
Başvuru Şekli : Postayla yapılan başvurular kabul edilmez. İlgili kişi şahsen başvurmak zorundadır.

Açıklama: 2011 -2012 Eğitim Öğretim dönemi için ücretli öğretmenliğe başvuracak öğretmenlerimiz için rehber olması amacıyla bu bilgilendirmeyi yapıyoruz.

Ücretli Öğretmenlik Başburu Dilekçesi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder